U Nepo Systemu smo prepoznali važnost kontinuiteta štampe i stoga smo oformili terenski tim koji za potrebe korisnika odlazi na bilo koju lokaciju u zemlji i na samoj lokaciji korisnika (on-site) vrši održavanje i popravku. Zahvaljujući velikom lageru delova, većinu kvarova otklanjamo u kratkom roku. U slučaju specifičnog problema u dogovoru sa korisnikom možemo obezbediti zamenski uređaj dok ne stigne potreban deo za zamenu i kompletiranje korisnikovog uređaja.
Da bi bilo koji štampač ili ploter bio ispravan i uvek operativan neophodno je njegovo redovno održavanje. Nepo System prilikom redovnog održavanja vrši kontrolu svih delova u cilju pravovremene detekcije i obaveštenja korisnika o mogućim problemima u budućnosti. Na ovaj način preventivnim putem se može osigurati neometan rad uređaja, pravovremena nabavka delova i planiranje budućih intervencija.
Poseban akcenat se stavlja na komunikaciju sa korisnikom u cilju boljeg sagledavanja servisnih opcija da bi se dosegli biznis planovi koje je korisnik sebi postavio. Sastavljanjem servisnog plana u saradnji sa korisnikom sprečava se nepotreban gubitak vremena i novca jer sistem neometano i bez prekida radi.
Zahvaljujući poverenju koje su nam ukazali kao ovlašćenom partneru renomirani proizvođači poput Kyocer-e, stekli smo neprocenjivo iskustvo i postavili najviše standarde u ovom segmentu. Takođe možemo servisirati uređaje van garantnog roka i to brendove poput Epson, Canon, HP, Lexmark, Konica Minolta, Samsung, Xerox, Ricoh.