Nepo System nudi uslugu preuzimanje i dostavu uređaja na servis sa vaše lokacije. Sve što je potrebno je da popunite formular na našoj web stranici kurirske službe i kurirska služba će doći da preuzme uređaj u najkraćem mogućem roku, maksimalno jedan radni dan. Za uređaje koji su u garantnom roku, ova usluga se naplaćuje 5 EUR sa PDV, dok je za uređaje u vangarantnom roku usluga besplatna u slučaju popravke koja prelazi 15 EUR sa PDV. Cena dijagnostike kvara u vangaratnom roku je 15 EUR sa PDV.
U slučaju da niste zadovoljni našom uslugom u servisu ili imate neku drugu primedbu, molimo vas da popunite formular na našoj web stranici briga o korisnicima. Svaka primljena žalba će biti pročitana, razmotrena i na svaku žalbu ćemo odgovoriti u toku istog radnog dana. Molimo vas da žalbe ne upućujete telefonom, jer tim putem neće doći do ljudi zaduženih za rešavanje žalbe, na osnovu ranijih analiza utvrdili smo da često u telefonskom razgovoru dođe do određenih krivo shvaćenih fraza ili celih rečenica, pa iz tog praktičnog razloga više volimo da sa korisnikom ostvarimo pisanu komunikaciju, a sve u cilju da poboljšamo kvalitet usluga prema korisnicima.
U servisu imamo pravilo da uređaj sa servisa vraćamo na isti način kako je i dostavljen u servis. To u praksi znači da ako ste ga lično doneli, da očekujemo i da lično dođete po isti, dok u slučaju da ste ga poslali kurirskom službom, istom ćemo i vratiti vaš uređaj. U slučaju da želite da promenite način isporuke uređaja, molimo vas da odgovorite na naši tiket koji je vezan za vaš uređaj i date nam jasne instrukcije na koji način želite da vam vratimo uređaj. Svi korisnici se obaveštavaju putem SMS-a i emaila o završenom servisu, na broj mobilnog telefona/email adresu koji je korisnik dao prilikom predaje uređaja na servis.
Zbog operativne efikasnosti servisera kao i smanjenja vremena trajanja servisa, odlučili smo da ne objavljujemo direktne brojeve telefona tehničara. Svim korisnicima je na raspolaganju telefon za kontakt sa servisom preko korisnicke podrske: +382 69 330 028.
Produžena garancija pokriva 100% trošak rezervnih delova i rada servisera na otklanjaju kvara, ukoliko se ispune svi uslovi korišćenja dodatne garancije.
Sa našom pickup&return uslugom možete nadograditi postojeću produženu garanciju koja uključuje uslugu od vrata-do-vrata.
Kurirska služba će preuzeti vaš neispravni uređaj od vas, doneti u naš servis i vratiti vam popravljen uređaj. Uslugu mozete zakazati pozivom naseg centra za korisnicku podrsku na telefon +382 69 330 028.
Produžena garancija je nastavak vaše fabričke garancije na vaš uređaj i predstavlja voljno prosirenje odgovornosti trgovca. Korisnik i dalje ima zakonsko pravo po Zakonu o zastiti potrosaca u periodu 24 meseca od datuma kupovine proizvoda.
Garancija ne moze da ogranioci vasa zakonska prava.
Ovakav vid garancija vam osigurava da će vaš proivod biti popravljen u slučaju kvara i posle isteka proizvođačke garancije.
U velikom broju slučajeva nije potrebno otvarati disk, ali u slučaju težih kvarova, najpre ćemo Vas obavestiti o mogućem otvaranju diska i u tom slučaju gubite garanciju.
Podaci se spasavaju sa svih medijuma bilo to bio IDE,SCSI,SATA hard disk ili USB flash, optički medijum ili memorijske kartice. Svaki medijum koji nosi podatke, možemo spasiti.
Proces spašavanja podatak zavisi od vrste oštećenja medija.Prioritet se daje podacima za koje navedete da su Vam od interesa, a zatim se pristupa i ostatku sadržaja na mediji ukoliko je to moguće.
Kao što smo objasnili ukratko u jednom od prethonih pitanja, postoji puno faktora. Najbitnije je da nam kažete koji su Vam podaci najbitniji. Dalji proces zavisi isključivo od stanja hard diska
Vaše podatke možete preuzeti u prostorijama Nepo System-a. Podatke može preuzeti samo lice uz poseban dokument, overen pečatom. U slučaju većeg oštećenja možete doneti hard disk ili uzeti neki kod nas po veoma pristupačnim cenama, na koji ćemo prebaiti podatke sa naših servera.
Nepo System se obavezuje da u strogoj poverljivosti čuva i zadržava sve poverljive informacije dobijene od korisnika i otkrivene tokom izvršavanja ugovorenih obaveza. Nepo System se obavezuje i da takve informacije neće otkriti trećem licu bez prethodne pismene saglasnosti korisnika.
Svi naši zaposleni su se, prilikom zapošljavanja, pod krivičnom i materijalnom odgovornošću obavezali da će sve informacije o klijentima koje su saznali u vršenju svojih radnih obaveza čuvati kao profesionalnu tajnu.
Privatnost Vaših podataka naša je profesionalna obaveza te smo za njihovu sigurnost krivično odgovorni pred zakonom.
Postupak spašavanja podataka podrazumeva sledeće faze :
Preuzimanje medija za spašavanje podataka
Dijagnostička obrada primljenih medija (utvrđivanje vrste i obima kvara i procena uspešnosti)
Obaveštavanje klijenta o utvrdjenom stanju i ceni radova
Uz saglasnost klijenta obrada medije u cilju ekstrakcije podataka
Preuzimanje podataka i oštećenog medija od strane klijenta
Dijagnostika Proces dijagnostike obično traje do 48 časova. Nakon obavljene dijagnostike korisniku pružamo informacije o prisutnom oštećenju medije, kao i mogućnošću da se podaci rekonstruišu. Na osnovu ove procene korisniku dajemo i konkretnu cenu. Usluga dijagnostike oštećenja medije je besplatna za sve naše korisnike.
Procena Proces spašavanja podataka zavisi pre svega od vrste oštećenja medija, tako da je za davanje realne procene uspešnosti neophodno najpre obaviti kompletan dijagnostički pregled oštećene medije.
Prilikom spašavanja podataka sa medija prioritet se daje podacima za koje navedete da su Vam od interesa, a zatim se pristupa i ostatku sadržaja na mediji ukoliko je to moguće.
Slanje uređaja Preporučujemo da prilikom slanja uređaj adekvatno zapakujete kako bi prilikom transporta izbegli eventualna dodatna oštećenja.
Evo nekih preporuka za pakovanje:Hard diskovi su najosetljiviji na udarce, te ukoliko imate stiropor ili neki meki materijal, obezbedite hard disk time što će te ga staviti unutar tog materijala.
Zatim hard disk stavite u kutiju
Ukoliko donosite više hard diskova, nemojte ih stavljati tako da dolaze u kontakt, zbog elektrostatičkog pražnjenja
Ukoliko imate ESD kesu, preporučujemo da stavite hard disk u nju.
Proces dijagnostike tipično traje do 48 časova i nakon završetka korisniku se pružaju informacije o prisutnom oštećenju medije, mogućnošću da se podaci rekonstruišu i konkretnoj ceni za naše usluge.
Kako bismo svim našim klijentima približili usluge spašavanja podataka - data recovery-a, samu dijagnostiku ne naplaćujemo.
Pri rešavanju žalbi korisnika mora se znati sledeće:
Korisnik mora da dostavi žalbu/prigovor propisanim kanalima, inače ona neće biti propisno evidentirana i neće se uzeti u razmatranje. Svaka poslata žalba/primedba zavodi se pod posebnim brojem na našem servisnom portalu za reklamacije. Samo ako dobijete povratnu informaciju o broju vaše žalbe/primedbe možete da budete sigurni da je ona ušla u propisanu proceduru. Žalba mora da sadrži dovoljno relevantnih podataka da bi odgovorni mogli da donesu odluku o prihvatanju (ili odbijanju) istog.
• Primedba na rad tima ili pojedinca • Nezadovoljstvo korisnika isporučenim tehničkim rešenjem (proizvod ili usluga koja je isporučena nije u skladu sa inicijalnim zahtevom korisnika) • Primedbe na kvalitet ophođenja i komunikacije sa zaposlenima (npr. neljubaznost, nepružanje informacija ili davanje netačnih informacija)
Uslovi garancije svakog proizvođača navedeni su na overenom garantnom listu proizvodjača koji ste dobili uz kupljeni proizvod. Garancija proizvoda se ne odnosi na zloupotrebu, oštećenje, nemar ili oštećenja nastala neadekvatnom upotrebom. Bližu definiciju uslova imate na garantnom listu.