U eri mobilnosti, službenih ili turističkih putovanja nameće se potreba za pouzdanim laptopom koji uvijek imate uz sebe. Bez obzira da li se radi o bitnim poslovnim izveštajima ili fotografijama voljenih, svaki podatak ima svoju vrijednost i želite da vam je na dohvat ruke u svakom momentu.
Za korisnike koji žele komforniji rad ili za ljubitelje gaming-a koji traže ozbiljne hardverske kapacitete, desktop računari su od neprocenjivog značaja. Poznavajući fleksibilnost sastavljanja konfiguracija, Nepo System sa svojim velikim lagerom rezervnih djelova uspešno odgovara na zahteve tržišta koji iz godine u godinu postaje sve obimnije i zahtevnije u svojoj šarenolikosti.
Da bi vaš uređaj nesmetano radio i imao dug životni vjek preporučuje se preventivno održavanje, pod kojim se podrazumeva:
Čišćenje rashladnog sistema (hladnjaci, ventilatori...)
Zamjena termalne paste
Popravka oštećenja koja mogu nastati zbog mobilnosti kod prenosivih uređaja (zamjena donjeg i gornjeg dijela kućišta, zamjena poleđine LCD ekrana, zamjena LCD panela...)
Preventivna dijagnostika – serija posebno osmišljenih testova koja će testirati sve hardverske komponente na vašem uređaju i pružiti izveštaj da li komponente rade na odgovarajućem nivou ili postoji problematika koja se može rešiti na vrijeme
Da ne bi dolazilo do pregrejavanja koje će kroz izvesan vremenski period rezultirati otkazom komponenti, preporuka je da se preventivno održavanje vrši jednom do dvaput godišnje. Takođe, vaš uređaj mora imati dobro hlađenje. Kod desktop računara potrebno je da uređaj ima dovoljno slobodnog prostora radi cirkulacije vazduha, ako je kućište u zatvorenom prostoru (poput radnog stola) treba imati otvore na pozicijama gde se nalaze ventilatori. Naravno, uvek se može dokupiti ventilator koji se postavlja na samom kućištu da bi izbacivao topli vazduh iz unutrašnjosti računara.
Kod laptopova, situacija je malo komplikovanija je su oni namenjeni mobilnosti i baš iz tog razloga pravi se dosta kompromisa. Imate dosta komponenti koje se nalaze u malom zatvorenom prostoru. Preporuka je držati uređaj na čistim površinama gde otvori za hlađenje imaju prostora da bi topao vazduh mogao nesmetano da odlazi od kućišta. Na tržištu danas postoji dosta postolja za laptopove koje pored ergonomskog dela mogu dosta pomoći u hlađenju laptopova jer u sebi imaju ugrađene ventilatore, a napajaju se preko USB-a.
Ukoliko se dijagnostikom ustanovi neispravnost uređaja, utvrdiće se stepen oštećenja, da li je moguća reparacija ili u krajnjem slučaju zamena komponenti.
Ovo su neki od primera šta se može učiniti kada dođe do ovog vida problema:
Reparacija ili zamjena matične ploče ili grafičke karte
Zamjena i reparacija konektora, kablova koji povezuju komponente unutar uređaja
Zamjena tastature
Zamjena RAM memorije ili medija za skladištenje podataka (HDD, SSD)
Zamjena oštećenog ekrana
Zamjena baterije ili adaptera za punjenje
Spasavanje podataka (u slučaju otkaza medija za skladištenje podataka)
Kako tehnologija napreduje i aplikacije su sve zahtevnije, dolazi se do momenta da iako je uređaj kupljen prije izvesnog vremena, oseti se da funkcionalnost uređaja treba da bude na višem nivou kako bi mogao da isprati vaše svakodnevne potrebe.
Nepo System u tom slučaju može pružiti sledeće usluge:
Povećanje kapaciteta RAM memorije
Zamjena medija za skladištenje podataka (zamjena HDD za SSD koji će dati mnogo bolje performanse uređaju)
Povećanje kapaciteta medija za skladištenje podataka (HDD, SSD)
Po potrebi zamjena ostalih komponenti potrebnih za rad uređaja (procesor, matična ploča)
Instalacija nove verzije licenciranog operativnog sistema
Instalacije F-Secure antivirusnog softvera u cilju povećanja sigurnosti internet pretraga i vaših podataka
Postoji opcija da ukoliko vaš laptop poseduje optičku jedinicu koju ne koristite, a potrebno vam je još prostora za skladištenje podataka da se umesto optičke jedinice stavi fijoka za hard disk ili SSD i na taj način povećate sebi prostor gde bi ste pohranjivali svoje podatke.
Takođe, zabluda je da dok je uređaj u garantnom roku ne možete da vršite povećanje performansi (ako konfiguracija to dozvoljava), dovoljno je da se obratite ovlašćenom servisu koji će evidentirati sve izmene. Na taj način uređaj ostaje u garantnom roku, a povećali ste performanse uređaja.
Sa dugogodišnjim iskustvom, velikim lagerom rezervnih djelova i saradnjom sa vodećim svetskim brendovima koji su omogućili brzu i povoljnu isporuku rezervnih djelova u van garantnom roku, Nepo System može odgovoriti u veoma kratkom roku na svaki korisnikov zahtev. Na tržištu laptopova poverenje kao ovlašćenom servisu u garantnom roku Nepo System servisira uređaje vendora Dell, Acer i HP, a van garantnog roka servisira uređaje brendova poput: Lenovo, Asus, Toshiba, Fujitsu, MSI, Samsung kao i mnoge druge.