Hteli da priznamo ili ne, mobilni telefoni i tableti su postali deo naše svakodnevice. Većina nas ne može da zamisli dan bez e-mail-ova, poziva, sms poruka, socijalnih mreža, chatova. Proizvođači se utrkuju ko će bolju tehničku specifikaciju da spakuje u što manji format, a korisnici vode trku sa vremenom kako dnevne obaveze, kojih je svakim danom sve više, uspešno optimizovati, a da ostane bar momenat koji će posvetiti sebi.
Mobilni telefoni su postali naša produžena ruka, sredstvo koga bi se većina stanovništva teško odrekla jer je to glavni vid komunikacije. Uređaj koji sadrži sve bitno vezano za datu osobu, od kontakta voljenih osoba, uspomena u vidu fotografija, dokumenata vezanih za posao. Tehnika je toliko napredovala i podarila nam stvar koja je nekada bila ekskluziva samo za imućne, jednom rečju imamo svog asistenta.
Tableti sa druge strane, dali su nam jedan novi vid komfornosti, u smislu da većinu stvari uspešno obavljaju kao mobilni telefoni ali na većoj dijagonali ekrana. Za ljubitelje filmova i serija to je mini bioskop, spakovan u ranac tokom putovanja, idealan saputnik da se prekrati vrijeme. Ljubitelji knjige koji se ne libe da prihvate tehnološki napredak imaju izvrsno optimizovano sredstvo za čitanje e-knjiga. Prilagodi veličinu slova i pozadinsko osvetljenje, obeleži jednim potezom dokle si stigao u čitanju, maksimalan užitak stoji na raspolaganju. Da ne spominjemo koliko su sjajni da drže pažnju najmlađim članovima porodice, dok se završavaju svakodnevne obaveze.
Koliko god tehnologija napredovala, i baš zbog raznih pokušaja kompaktnosti da dobijete mnogo u malom prostoru, nakon izvesnog vremena vaš lični asistent kome ste poverili sve svoje počne da „otkazuje poslušnost“. Ne u smislu da je razvio svest i svoje ja i da mu je dosta da mu neko po ceo dan naređuje, već u tehničkom. Iako su koncipirani da rade konstantno, uređaji poput mobilnog telefona i tableta su kao i svi drugi uređaji podložni kvarovima i fizičkim oštećenjima jer su prenosni i stalno su uz vas. Kada dođe do tog da kažemo neželjenog momenta onda dolazi i do problema, jer je na tom uređaju sve što vam je potrebno i želite da povratite funkcionalnost u što kraćem roku.
Nepo System poznavajući osetljivost momenta kada dođe do problematike sa vašim telefonom ili tabletom u najkraćem roku vrši dijagnostiku uređaja i započinje servis.
Uspešno se rešavaju popravke i problemi poput:
Zamjene ekrana
Popravka elektronike i konektora
Popravka mikrofona i zvučnika
Zamjena baterije, čitača SIM i memorijskih kartica
Instalaciju i nadogradnju operativnog sistema
Popravku i zamjenu matične ploče
Kao i sve druge probleme koji mogu nastati fizičkim ili softverskim oštećenjem.
Ne dozvolite da vam dan propadne ako ste slučajno ispustili svoj uređaj ili je prestao sa radom. Obratite se Nepo Systemu. U garantnom roku Nepo System je ovlašćeni servis za Acer brend, dok van garantnog roka servisiraju se brendovi poput Apple, Samsung, LG, HTC, Oppo, Meizu, Alcatel, Asus, Huawei, Lenovo, Nokia, Sony, Xiaomi kao i mnogi drugi.