U velikom broju slučajeva nije potrebno otvarati disk, ali u slučaju težih kvarova, najpre ćemo Vas obavestiti o mogućem otvaranju diska i u tom slučaju gubite garanciju.
Sa kojih medija se spasavaju podaci?
Podaci se spasavaju sa svih medijuma bilo to bio IDE,SCSI,SATA hard disk ili USB flash, optički medijum ili memorijske kartice. Svaki medijum koji nosi podatke, možemo spasiti.
Da li cena zavisi od veličine diska, količine podataka?
Ne. Nepo System nema različite cene za velike i male količine podataka i veličine diskova i po tome smo jedinstveni.
Trajanje procesa spasavanja podataka
Proces spašavanja podatak zavisi od vrste oštećenja medija.Prioritet se daje podacima za koje navedete da su Vam od interesa, a zatim se pristupa i ostatku sadržaja na mediji ukoliko je to moguće.
Koliko će biti podataka spašeno?
Kao što smo objasnili ukratko u jednom od prethonih pitanja, postoji puno faktora. Najbitnije je da nam kažete koji su Vam podaci najbitniji. Dalji proces zavisi isključivo od stanja hard diska
Gde ću dobiti podatke i na čemu?
Vaše podatke možete preuzeti u prostorijama Nepo System-a. Podatke može preuzeti samo lice uz poseban dokument, overen pečatom. U slučaju većeg oštećenja možete doneti hard disk ili uzeti neki kod nas po veoma pristupačnim cenama, na koji ćemo prebaiti podatke sa naših servera.
Koliko su moji podaci sigurni?
Nepo System se obavezuje da u strogoj poverljivosti čuva i zadržava sve poverljive informacije dobijene od korisnika i otkrivene tokom izvršavanja ugovorenih obaveza. Nepo System se obavezuje i da takve informacije neće otkriti trećem licu bez prethodne pismene saglasnosti korisnika.
Svi naši zaposleni su se, prilikom zapošljavanja, pod krivičnom i materijalnom odgovornošću obavezali da će sve informacije o klijentima koje su saznali u vršenju svojih radnih obaveza čuvati kao profesionalnu tajnu.
Privatnost Vaših podataka naša je profesionalna obaveza te smo za njihovu sigurnost krivično odgovorni pred zakonom.
Postupak spasavanja podataka
Postupak spašavanja podataka podrazumeva sledeće faze :
Preuzimanje medija za spašavanje podataka
Dijagnostička obrada primljenih medija (utvrđivanje vrste i obima kvara i procena uspešnosti)
Obaveštavanje klijenta o utvrdjenom stanju i ceni radova
Uz saglasnost klijenta obrada medije u cilju ekstrakcije podataka
Preuzimanje podataka i oštećenog medija od strane klijenta
Dijagnostika Proces dijagnostike obično traje do 48 časova. Nakon obavljene dijagnostike korisniku pružamo informacije o prisutnom oštećenju medije, kao i mogućnošću da se podaci rekonstruišu. Na osnovu ove procene korisniku dajemo i konkretnu cenu. Usluga dijagnostike oštećenja medije je besplatna za sve naše korisnike.
Procena Proces spašavanja podataka zavisi pre svega od vrste oštećenja medija, tako da je za davanje realne procene uspešnosti neophodno najpre obaviti kompletan dijagnostički pregled oštećene medije.
Prilikom spašavanja podataka sa medija prioritet se daje podacima za koje navedete da su Vam od interesa, a zatim se pristupa i ostatku sadržaja na mediji ukoliko je to moguće.
Slanje uređaja Preporučujemo da prilikom slanja uređaj adekvatno zapakujete kako bi prilikom transporta izbegli eventualna dodatna oštećenja.
Evo nekih preporuka za pakovanje:Hard diskovi su najosetljiviji na udarce, te ukoliko imate stiropor ili neki meki materijal, obezbedite hard disk time što će te ga staviti unutar tog materijala.
Zatim hard disk stavite u kutiju
Ukoliko donosite više hard diskova, nemojte ih stavljati tako da dolaze u kontakt, zbog elektrostatičkog pražnjenja
Ukoliko imate ESD kesu, preporučujemo da stavite hard disk u nju.
Trajanje procesa dijagnostike oštećenih medija
Proces dijagnostike tipično traje do 48 časova i nakon završetka korisniku se pružaju informacije o prisutnom oštećenju medije, mogućnošću da se podaci rekonstruišu i konkretnoj ceni za naše usluge.
Kako bismo svim našim klijentima približili usluge spašavanja podataka - data recovery-a, samu dijagnostiku ne naplaćujemo.